zondag 14 mei 2023

Challenge 20 die cuts/ponsen + DT call

  Hoi,


Welkom bij onze wekelijkse post bij Girlz Creative Christmas

Eerst maken we de winnaar en top 3 bekend van onze laatste challenge

Winnaar - challenge 19   -   4 Colien

Van harte proficiat, Hier is je winnersbadge


Vooraleer we starten met de nieuwe challenge, heb ik een DT  call. Wie komt er graag ons team versterken?

Dit is een just for fun challenge, in het thema van kerstkaarten maken. Wat verwacht ik

Elke week een kerstkaart in het aangegeven thema

reactie geven om onze deelnemers

indien van toepassing, een top 3 kiezen wanneer het je beurt is.

Wat krijg je?

Je komt in een tof team terecht.

Je hebt geen ervaring nodig in het DT team en je mag je eigen creativiteit uitwerken. We laten elkaar geheel vrij.

Mocht je interesse hebben, dan mag je mij mailen naar claudiaskaartjes@outlook.com


Nu gaan we verder met de challenge voor deze week.

Challenge  20 met als thema die cuts en/of ponsen

Doen jullie mee. Dit is een just for jun challenge, maar bij een minimum van 50 deelnemers loot ik toch een prijsje uit. Onze challenges lopen van zondag 10u t/m zaterdag 10u. Op zondag komt er dan een nieuwe challenge en maken we ook de winnaar bekend en de top 3. Top 3 komt er vanaf 15 deelnemers.


Hier zijn de supertoffe voorbeeld van het DT Team






Veel plezier met onze challenge

Claudia, Lisbeth, Helma



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking:

  1. Dankjewel dat mijn rendieren-kaartje als winnende is gekozen, leuk!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen